» Dagen so far

Ni anar inte hur bra jag mår just nu! Har gjort både spanskaprovet, mega ordtestet på engelskan (som för övrigt var väldigt chill!) och engelskafilmen är nu färdigklippt och klar för inlämning! Hur skönt?! :D
Känns alltid lika bra att kunna bocka av saker, jag älskar det verkligen! :) Av någon anledning gjorde jag båda dessa till värsta stora grejjerna helt i onödan trots att jag knappt pluggade till dem, började typ igår, så det är skönt att vara av med dem! ;)

Annars då, egentligen har vi engelskalektion men eftersom jag och Hillevi är så pro så har vi tid att bara sitta och chilla :)
Chilla är väl iofs dagens ledord... Hade spanskaprovet första lektionen i morse, sen hagatimmen (hål), nu engelskalektion/chill, hål igen efter lunch, och sen ruwlig franskalektion. Helt okej dag med andra ord :)

Nu ska vi snart samlas igen...

Kram Amanda






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback