» A very good roadtrip! :D

Som ni kanske ser i rubriken så blev vår roadtrip väldigt lyckad! :D
Passade på att ta travshopen och Hööks också när vi ändå var i krokarna och jag tror att alla blev väldigt nöjda med sina inköp! :)
Själv fick jag bara med mig ett par nya stövelskaft hem. Eller bara, det var ju det enda jag egentligen behövde så det var ju faktiskt bra att jag inte köpte nåt annat onödigt ju! :) Men jag blev väldigt suktat av alla fina schockemöhle sakerna! ;)
Nåt som var lite synd dock var att jag hittade en kavej som jag gillade, och dessutom var den superbillig! Dock var den för kort i ärmarna så den fick inte följa med hem :( Fet komiska var att den var i storlek 172!
Minns inte när jag kunde ha ett så litet plagg senast... satt superbra runt magen och ryggen men var ju som sagt för kort i ärmarna, attans!
Stövelskaften fick iaf inhandlas på Hööks och det blev samma modell som jag hade för läääänge sedan, känns tryggt :) Håller på att sitta in dem nu och mina knäväck får återuppleva samma känsla som förra gången = aj ;)

Annars har dagen varit väldigt bra faktiskt! Bara två små lektioner och sen åka på roadtrip dårå :) Tror att HI-provet gick hyfsat också och det är ju alltid ett plus! ;)

I morgon blir det först Freja, sen dressyrträna, och sen arbetsdag inför fälttävlan på söndag :)
Nu ska jag snickra lite p åden nya designen!

Hade!

Kram Amanda

Två bilder på stövelskaften :)
 
Inte speciellt bra bilder, men det får ni ha överseende med! ;)


Haha Amanda<3Stövelskaft Naaww! :D

2011-06-21 // 22:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback