» What am I supposed to say when I'm all choked up and your okay?

Ojojoj!

Nu var det minsann länge sedan jag tittade in här och skrev, eller hur? ;) Men den här veckan har verkligen varit, och är med för den delen, fullspäckad med grejjor!
Möten hit och dit, skola, stall, ridning, läxor, marsvin, utvecklignssamtal osv... ja herregud! :)
Mitt uppe i allt håller jag på och packar inför lördagens dressyr på VRF! :D
Ska bli sjukt kul att komma igång med tävlingarna nu igen efter vintern :) Har dock noll förväntningar eftersom den lilla prickiga mannen som kallas för Zäta är helt galet pigg just nu så vi får väl se om han kan hålla sig i skinnet eller inte ;) Hoppas på det iaf!

Helgen kommer iaf bli bäst! Tävling, T på lördag, och Freja Fredag-söndag. Bara bra saker hihi :) Att jag dessutom har varit sjukt duktig på matten den här veckan gör att jag inte behövde plugga nån matte igår, inte idag, och inte fredag-söndag, wiieee! :D SKa bara plugga idrottsprov i helgen och det fixar sig nog!

Mötena har förresten gått bra :) Privatryttarsektions-möte i måndags med massa bra ideer och sådär så det blir nog bra när det drar igång. US-möte i tisdags får typ samma utvärdering, det är kul! :)
Och om man kallar utveklignsamtalet för ett möte så gick det över förväntan! Fick fina lovord från lärarna och det var verkligen roligt att höra :)

Ni får ett litet schema på veckan som varit sedan jag skrev här, bara för att jag inte kommer på nåt annat bra att skriva :)

Lördag: Red ut med J på sjukhus med två busiga hästar! :) Brukar alltid säga att Zäta var värre än vanligt efter uteritterna, men den här tar fan priset ;) Han verkligen brallade när vi kom ut på fältet! Söthäst :) gick sen på tvären hela tiden och reste sig och hoppa och höll på. Dog av garv när han körde ner huvudet mellan frambenen, brallade och pep på samma gång! :)♥ Dock gick vi typ nästan omkull när vi galopperade eftersom vi halkade (tror jag) på ett hård ställe. Tror vi hade änglavakt som gjorde att Zäta hann räta upp sig i farten! Slängde mig av och letade sår och liknande men inte en skråma! Skulle dött och fallet varit tvärtom. Knäppt nog verkade Tarzan inte ens berörd utan fortsatte bara busa! :) Rolig tur i fint väder och med fint sällskap iaf :)

Söndag: Träna för marie carlgren igen :) Bästa tränaren alltså, går alltid så bra :)

Måndag: Prs-möte i stallet

Tisdag: US-möte

Onsdag: Utveckligssamtal. Hade Zäta igen och red på banan för första gången i år! :D Fin pålle tills jag började galoppera, då tog buspållen över ;) Avslutade med massa galoppbus :)

Torsdag: Idag :)

Ja mina vänner, detta är vad jag har gjort! :)

Hade!
 
Kram Amanda :)



Åh jaha! Du kan på lördag vad kul! :D Dock kommer även Ellen vara med om det är okej, men hon är så supersnäll! Hoppas du fortfarande kan/vill fast Ellen kommer :/ Vi tänkte se 127 timmar om det är okej? Den är göööööööööööööörbra! :o puss ♥

2011-03-31 // 20:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback