» Hejhopp! (:

Jag vet att min närvaro har har varit extremt dålig, men skolan har tagit kål på mig tills idag! Tre inlämningar skulle in den här veckan och även två prov så jag har haft en del att göra om jag säger så! ;)

Tänkte svara på en liten kommentarer om Freja:

 Japp Sara, Lättfot står kvar och Freja står i Kummelby Stationsstall :)

Så då var det klart ;)

Det var ungefär vad jag hade tänkt säga just nu! Ni anar inte hur skönt det känns att inte behöva få panikångestattack för att jag är så stressad längre, big plus! :D

Nu ska jag gå och försöka slippa historialektonen vilket innebär att jag får sluta i så fall ;)

Hade!

Kram Amanda


sv: hahaha, älskar parodin, och ja "Gale" var verkligen sjuuuukt snygg! :o :D <3

2011-06-14 // 08:54:29
» Mary

okej mandis, nu har du faktiskt ingen skola att skylla på! dags att uppdatera :D bloggmaster mary får lite abstinens här annars förstår du :D hahha

2011-06-18 // 21:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback