» You need to see a line...

Hejhej!

Vill ni veta något galet skönt? Nu har jag semesteeeeeeeeeeeeeer! :D :D
Japp, i fredags slutade jobbet för denhär sommaren och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte njuter! ;) Himla skönt ska det bli att kunna göra PRECIS vad jag vill NÄR jag vill på dagarna! :D

Sen i fredags har jag iaf haft Poppe fram tills idag. I morgon kommer nämligen Karin hem igen (elr egentligen sent ikväll) så då tar hon över igen :) Känns lite sorgligt faktiskt men det är ju inte precis som om jag aldrig kommer att träffa honom igen ;) Men väldigt kul har det varit! :)

Idag gjorde jag också något roligt, jag följde med Matilda till Ekenryttarna och var hästskötare/hjälpreda åt henne :)
Kändes ganska coolt att träffa Helena Lundbäck och Roberto Cristofoletti i egen hög person och i hemmamiljö liksom :) Fick även hjälpa dem med lite saker och hjälpa Helena när hon hoppade på utebanan. Hyfsat högt fick jag lägga upp! ;) Lite extra kul var att få pyssla med deras hästar när jag gjorde iordning dem åt Matilda, som för övrigt red mycket fint! :)

Annars tror jag inte jag har gjort så mycket i helgen... Träffat vänner och varit på betet. Det är ungefär vad jag minns haha! ;)

Håll utkik i morgon för då kommer bla en ny glass-recension att dyka upp!

Hade!

Kram Amanda

Kul att så olika personligheter passar ihop... :)



svar: bästa dem!

tufft att fräffa helena och han killen :D:D

2011-07-18 // 22:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback