» En väldigt glassig idé

Jag har kommit på en sak som jag ska göra här på bloggen nu under sommarlovet, nämligen recensera glass! :)
Tänkte göra det förra året också men då blev det aldrig av, så kör igång ordentligt nu istället :)

Tanken är att jag ska testa och bedöma/bedöma glassar jag redan ätit utifrån en mall som jag har valt att formge såhär:

Smak; En viktig del ;)
Pris; Ganska avgörande, iaf i mitt fall
Utseende; Ser glassen god/äcklig ut, vill man köpa den?
Kommentar; Bara lite allmänt om glassen :)

Vad tror ni om detta? :) Kommer nog komma en hel del recensioner av "gamla" glassar i början. Skulle jag testa alla igen skulle jag ju bli en tjockis! ;) Men jag vill gärna ha tips av er på vilka glassar som ni vill ha testade eller har testat själva! Jag är öppen för att testa allt från Bigpack till Hemmagjord glass! :)

        

Kram Amanda :)

Glöm inte att tipsa! :D


» Lina

jag vi ha en om twister

2011-07-11 // 18:03:44
» Lina

jag vi ha en om twister

2011-07-11 // 18:04:08

Daim struu mums och magnum caramel nutz tror jag det finns en som heter!

2011-07-11 // 22:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback