» Dagens positiva :)

Här kommer sista dagens-positiva-listan, eftersom operation inte klaga tar slut idag :)

#Det har varit en så extremt superunderbar dag med allt vad det innebär! Mer än bra ansvarsdag, bra hoppträning, roliga små barn innan vi åkte hem (gud kunde inte sluta garva :)), roliga hästar som lösgalopperades... kan fortsätta lääänge :)
# Det var säsongsstart för Solsidan igen :) ♥
# Antiklagoveckan tar slut ;)

Haha naedå! Den har varit bra faktiskt! :) Innan vi åkte hem idag låg alla på 14 klagomål, vilken rysare va! Får väl se om någon av oss har klagat mer när vi ses i morrn, annars blev det väl oavgjort och 14 armhävningar på tå var. Hur ska jag klara det? Hihi ^^
Tycker vi i alla fall har varit duktiga som har ansträngt oss att inte klaga och att i stället se det positiva varje dag, dessutom hjälper det mig med att komma igång med mina nyårslöften, bla klaga mindre :)
Får väl se om jag fortsätter slänga in en dagens positiva framöver bara för att det är bra att tänka efter lite varje dag? ^^

Hade!

Kram Amanda :)


Solsidan :) Guuud vilka sköna människor asså, hahaha! :)♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback