» Everything is gonna' be alright

Mm försöker intala mig själv det i alla fall :)
Gjorde precis alla mina jäklans gymnasieval så nu är det biffen fixat i alla fall! Sååå galet skönt att ha det ur världen, velig som jag är ^^
Ska bara uppsöka lite ansvariga människor på skolan i morrn och kolla så att jag gjort rätt så kan ni få veta vad jag valde sen om ni vill? I och för sig for ni nog det vare sig ni vill eller inte haha ;)
Nu kan jag åtminstone nöjt städa undan allt vad valpapper heter, typ tills nästa val i tvåan? Kul att se mitt skrivbord igen! :)

Det har varit en bra dag idag (y) :)
Mysborstade på mina finaste i stallet förut (Noak var normal idag btw) :) Pratade lite med folket och hade det gött :)
På spanskan idag såg vi bara på film och det är ju så CHILL :) Rätt bra är den också och det är ju ett + :)
Fick bra betyg på min samhällsinlämning också. Hade dock fått min lärare (manlig!) att typ snyfta till min uppsats (?!) Inte direkt meningen, jag ville ju inte framstå som något offer när jag skrev om att jag ogillade min längd mycket när jag var mindre, (vi skrev om saker som påverkat oss på olika sätt) och nu med för den delen, bara sa som det var.
Men det var väl bra om den var gripande antar jag ;)

När jag kom hem bakade jag en Frozen cheesecake med bär till fredagsmyset i morrn, stort mums på det! :) Tar kanske någon bild i morrn och slänger upp den+receptet. Beror på om jag kan arrangera en fin bild eller inte ;)
God smet var det i alla fall! ^^

Sen var jag och J duktiga och cyklade i stormen till friskis. Lyckades få henne att gå från superotaggad till lite mer normal, till nu kör vi järnet! Jag är nog bäst tror jag ;)
Nae, men vi lovade (tom highfiveade) varandra att verkligen köra järnet och det gjorde vi också. Synd bara att det inte kom någon finallåt som vi hoppats på och sparat oss liiite till. Blev lite muppigt slut på passet då...
Cyklade i alla fall hem och sjöng en massa fina låtar för alla som ville lyssna :) Tror verkligen att vi kan göra en, dock mindre tyst, karriär som The Silent Singers! ;D

Dagens Hiss: Vi börjar inte förrns 11.15 imorrn, = Sovmorgon med stort S :D



    Annan cheesecake (NY blueberry). Ska ha en mycket finare bild på den andra i morrn! ;)

Hade!

Kram Amanda


Hahah! Silent singers blir nog det som gäller som sagt :P tagg :D

2011-02-04 // 18:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback