» Prickedipp

lånar Saras uttryck en liten stund! ;)

Ni anar inte hur sjuuuukt jäkla smutsg han var igår när jag plockade in honom från hagen! Måste ha ingått en pakt med de andra hästarna, för det verkade som att alla hade rullat sig i värsta geggan en kvart var eller så. Herregud!
Fick iaf börja med att skölja ben+hovar för att det överhuvudtaget skulle gå att bortsa dem innan jag åkte hem ;)
Och till sist, efter en rejäl omgång med piggborts, rotborts och ryktgrejjor såg han ut som sig själv igen! Tog ju baaaara en och en halv timma! Men det var det värt :)

Idag står dreyssyrträning för C på schemat! :) Det var waaaaay to long ago sen vi tränade sist så jag känner på mig att det kommer bli lite pyssligt och stretigt idag. Speciellt med tanke på att han inte riktig kännts som vanligt den senaste tiden...
Men jag får väl se hur det blir, kul att ta tag i det ska det bli iaf :) speciellt eftrsom det tog typ 2 veckor innan jag och C kunde hitta en tid som passade båda haha!

- gammal bild :)


» Nora

Halloj, vad är din ponny för ras? Den var riktigt häftig!

Svara gärna på min blogg eller någon om du hinner, så ser jag lätt svaret.

Vem har gjort designen btw? Det var skitfin juu! :D

2011-12-01 // 21:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback