» Listan del 4: Min största rädsla inom ridsporten

Min största rädsla just nu är att jag ska förlora mitt andra hjärta lika hastigt som jag förlorade min vän, om det skulle hända skulle jag rasa ihop totalt. Det skulle inte finnas något kvar att kämpa för och allt skulle gå utför. 
Det är verkligen det absolut värsta som skulle kunna hända!

Andra saker som jag är rädd för är att Zäta eller jag skulle skada oss allvarligt eller typ gå omkull riktigt ordentligt, iofs är det inget i jämförelse med ovan, men iaf.
En sådan sak skulle också kunna förändra vårt liv tillsammans till något betydligt sämre, och det vill jag såklart inte.

Nej, man ska vara hel och frisk, något annat vill jag inte tänka på!

- Fotograf: Hillevi Hassler :)


Fantastiskt fin polle! (Den prickiga!;))

2011-12-21 // 18:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback