» Getting busy for real, very much for real

Från och med idag kommer jag att sitta vid datan halva dagarna, ska nämligen bli en supermegablogger!
Mina vänner och jag hade ett smärre flumryck innan jympan (varvade på brännbollen, yey me!) och kom då fram till att jag ska starta två stycken nya bloggar:
Sanningen om ett blött liv, världen ur en svettfläcks synvinkel
&
Det är fullt normalt. blogg.se

Låter det inte kanoners? ¨)
Vad den första ska handla om är ju uppenbart, helt enkelt livet sett från en svettfläcks ögon. Typ - idag kom jag fram snabbt under bandyträningen, fys stod på schemat...  Och så vidare.
Den andra ska vara en sån där riktigt pinsammhetsblogg där allt handlar om människokroppen. Självklart kommer varje inlägg avslutas med " Det är fullt normalt".
Japp så med andra ord kommer jag inte att ha tid för något annat än datorn från och med idag, men det var ju trevligt att få lära känna er!
Och jag hoppas att ni fattar att detta är ett extremt seriöst inlägg, så ta det inte på skämt! ;)


Hade!

Kram Amanda


Måste bara säga att dagens topp nog var att leka med Tuva i typ hundra år utanför stallet. Blåste maskrosor och lekte "pang". Hon vart helt hysterisk stundtals :) Sen kom det ju fler roliga kompisar, och det blev ju inte sämre då... Gud va jag garva asså, så skönt!  :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback