» Are all in rush

It's friday baby!
Kan det bli bättre eller, har en helg full av hästar framför mig och första nationella i matte är avklarade, mycket nice ¨) Sen kan man ju diskutera hur den svåra delen gick, men shit happens, visste ju redan innan att jag inte skulle klara'n ändå xD

Satt i förrådet och trampade en stund på spinncykeln förut. Resulterade i 15 km på 30 minuter och galet mycket svett, om det berodde på att jag ansträngde mig eller att jag alltid svettas som ett as när jag tränar vet jag inte, men det känns mycket bra att ha tränixat lite, blir glad av det ¨)
För den delen, är två minuter/kilometer bra eller dåligt?! ;D

Dagens topp var nog att checka Hsan, Jsan, och Esans döroliga hoppträning i eftermiddags, absolut inget illa menat, men det såg för roligt ut stundtals. Tack för det!  ^^

Ska smaka cheesecaken senare som jag bakade igår på pappas önskan, har aldrig bakat den förut så det kan ju bli lite intressant...

Hade!

Kram Amanda

Alla måste respektera tanten som ställde upp i Talang och gick vidare, så söööt, powergranny ^^


Midsummer Memories...


sv: taack :D nu blev jag glad, är nöjd ^^

duktig du är som tränar så bra, fortsätt :D kramar <3

2010-04-17 // 15:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback