» Ojoj

Vart lite fel förut, här kommer det rätta inlägget:

Jaha vad har hänt idag då, inte mkt.
Typ skolan, stallet, sen hem och fixa med allt och va en stund med J, gick och panta och va hos Kajsa.
Slappkväll framför tv:n sen :P



Tjenare SuperMartin här sjyst blogg du skaffat dig



:) (:

Tja Tja

2009-11-05 // 20:48:14

sv:

tjingeling tåring!

vi var bäst på jouren idag ja!

det blir ett inlägg på bloggen ;)

hehe tack så mycket, blev mer nörjd med den här än den andra ;) <3

2009-11-06 // 15:13:38

jag kommer verkligen inte ihåg om jag svarade förut, så svara på den här kommentaren eller den andra (om jag skickade någon) och skriv om jag inte kommenterade förut för då kan jag skriva om allt ;)<3

men jag tror faktiskt att jag svarade på ditt!?

hmm...

pussochkram :D<3

2009-11-06 // 16:10:54

jo det gjorde jag såg jag nu!

haha såg det nu när jag hade skickat det andra xd

haha nu får du 3 nya kommentarer av mig ;)

2009-11-06 // 16:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback