» Lördag - söndag vecka tre

Ännu en helg har sprungit iväg alldeles för fort, men jösses vad grejjer jag hunnit med! Precis som förra helgen har det blivit multitasking på högsta nivå :) Jag har kommit fram till att jag gillar helger mer nu än förr. När man var mindre var det mer: "Jag längtar till helgen så att jag kan ta det lungt". Nu tänker jag mer "Jag längtar til helgen så att jag hinner göra saker" Lite skillnad kanske? ;)
Tiden springer iväg så mycket i veckorna och när jag väl bestämmer mig kan jag vara extremt produktiv har jag märkt, och då passar ju lediga dagar bra! :)

Men nu är det skolvecka igen och på sätt och vis är det lite skönt faktiskt. Att veckorna rullar på innebär att jag blir av med alla bajs-läxor som hänger över mig just nu, typ detta:
* Matteprov
* Geografiprov
* Svenskaprov
* Franskaprov
* Hemprov i engelska
* Spanskainlämning
(allt detta har vi inom loppet av två veckor!!) Och sen parallellt med detta en engelskabok som ska läsas och sen göras ett arbete på, 5/5 toasters på skolan just nu!

Kram Amanda


- Bild från julhelgen i Västervik, men den känns mer som sommar tycker jag :)


sv; hahahaha, okej. tårta blir det, och i så fall, vad föredrar du? ;)



p.s. hahah man fyller bara 15, 16, 17, 18 osv en gång med ;D skojade. förstår vad du menar :p <3

2012-01-23 // 09:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback