» Minitävling!

Idag fick jag hem detta snygga grimskaft från CityGross, tillsammans med en annan hästrelaterad sak, också därifrån. Det är gjort i nylon och flätat i färgerna vitt, rött och marinblått (:


Dock ska jag inte använda detta till att leda min busunge i, vilket nästan är synd med tanke på hur snyggt jag faktiskt tycker det är hihi, utan det ska användas till något helt annat!

Min tanke är då att ha en liten gissningstävling om detta...
Den/de som gissar rätt eller närmast om vad jag ska använda grimskaftet till får möjligheten att gästblogga här på bloggen! Låter det som en rolig idé? :)
- Ni har till på måndag kväll på er att gissa, klockan 20.00 närmare bestämt! Så skynda skynda! :)
- Ni får gissa hur många gånger ni vill, så spamma på! ;)

Hoppas ni uppskattar den här lilla idén, tänkte att det kunde vara kul att göra något lite annorlunda! :)
Kram Amanda


Godisgrejen som han skulle ha i boxen. Den med fotbollen och morotspellets i! :D

2012-02-18 // 21:08:56
» Mary

Får jag gissa även fast jag vet? ;)

2012-02-18 // 21:10:11

Eller så ska det användas när ni ska fota lektionshästarna! :D

2012-02-19 // 09:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback