» Halloweenmys

Lite såhär i efterhand tänker jag berätta vad som hände hemma hos mig i lördags kväll :)
Mamma och pappa hade sagt till mig att inte boka upp mig på kvällen för att vi skulle äta halloweenmiddag hemma och när jag kommer ner i köket har de fixat supermycket! :D
trodde verkligen inte att de skulle gå in för det så mycket, men de hade pyntat hela köket och gjort fördrink och grejjer! :)

Åt sen förrätt, middag, och efterrät, och mellan middagen och efterrätten var det spökrunda haha! :) Gick en runda runt i Rambodal och i skogen men ficklampor och sådär :)
När vi kom tillbaka fick jag och lillebror leta efter en massa papper i trädgården. 16 stycken var det och tillsammans bildade de en ordgåta och lite andra ledtrådar som ledde till en överraskning... :)
När vi tillslut kom på gåtan blev jag sååååååå GLAD kan jag säga! :D :D Svaret var nämligen platsen jag kommer vara på 19-22 november! :)

Så himla kul at tde gick in för halloweenmiddagen/kvällen så helhjärtat, det trodde jag inte, trodde bara att vi skulle äta något extra gott kanske och sen mysa framför tv:n med spökigt godis, men det här var sååå mycket bättre! :D Resultatet får ni se nedanför :)

Kram Amanda


Köket :)


Förrätt, "fladdermusvingar, tänder och avhuggna fingrar"


Middag, "kanibalkött och hundblaja"


Efterrätt, "hemligt mys"





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback