» Today I aint singing "The lazy song"

HejHej! :)

Idag går det i en rasande fart på jobbet kan jag säga! :) Har redan nu innan lunch hunnit göra klart ett helt fack (för den som inte är så insatt, vilket jag inte tror att de flesta av er läsare är :), så betyder det att jag jobbat väldigt bra! ) och jag är skitnöjd med mig själv haha! Därför har jag nu fått ta en paus som belöning ;) och tog tillfället i akt att skriva lite här! :P

Som jag redan sagt så går det så sjukt mycket lättare att jobba med stolparna är med kabelskåpen! Det är både enklare, roligare, inte alls lika rörigt och det bara flyter på mycket bättre. :)
Förra året skulle jag ju skriva in en hel massa info om varje skåp, flytta runt grejjor i dem och dessutom hålla allt i huvudet oavsett om det var två eller sjutton kablar i ett skåp att hålla reda på.  Så ni kanske förstår att det blev lite klurigt ;)
Nae, jag föredrar stolparna utan att tveka! ^^

Ute hos Poppe gick det bara fint igår! :) Han gick som en liten prins när Karin trände för Linda och tillslut kom de inte ens på nåt mer att öva på, alltså gick det perfekt! :D
Fick sitta upp när Karin var klar för att känna på honom och jogga av honom, och vilket gång! Är ju van vid Zäta's ministeg så jag blev lite överrumplad kan jag säga haha :)
Men så himla mysig bara den stunden jag satt på honom, och jag tror att vi kommer trivas jättebra tillsammans, framförallt kommar jag nog lära mig massor!
Känns verkligen superkul att få möjligheten att hjälpa Karin och ta hand om fina Poppe!:)

Nu är det bara 18 minuter kvar till lunch, pannkakor! :)

Hade!

Kram Amanda


svar: tackar så mycket! kände mig ganska trött på den gamla så jag fick ett litet ryck ;)

2011-06-30 // 12:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback