» If you cage me I'd wanna be free, right?

Försöker ladda. Ska masa mig iväg och träna på station snart. Tråkigt. Gillar inte station och tycker att det är astråkigt, men går påt i alla falll för att det är bra träning. Tror inte att det är stationerna som jag tycker är tråkiga egentligen, utan styrkan innan eller nåt. Kan vara ledarna också. Menmen, vad ska jag göra åt saken? Träningen behövs ju massor med tanke på mitt mål!
Därför är jag seg nu. Tänker inte göra något som jag inte måste innan jag tränar. typ plugga, städa och allt annat shit som hänger över mig hela tiden. Tänker bara softa och snart äta. Så det så... ¨)

Annars har jag haft hemtjänst idag för att passa min kära bror när mamma jobbade. Tur då att T fanns till hands och ville umgås med mig, har inte varit hemma på länge så det var kul.
Sen stallet där jag gjorde allt vanligt. Trpr jag får krupp på vintern snart. Höll på att gå sönder igår när jag märkte att det hade snöat ännu mer och all vinterpäls ska vi bara inte tala om...
Tur att det i alla fall är några plussisar ute  idag, kanske skiten smälter bort nu.

Får pigga upp mig med att det är studiedag i morrn också och sen helg vilket innebär fyra dagars skolledigt! Fem om man räknar med Romme på måndag men det är ju med klassen så det räknas bara halvt ")

Hade!

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback