» Efterlängtade helg!

Alldeles nyss hade jag skrivit ett långt inlägg om hur skööönt jag tycker det är att jag äntligen har en helledig helg efter en ganska krävande jobbperiod som har varit jobbig och oinspirerande på något för att bla, bla, bla. Sedan skulle jag spara inlägget som ett utkast medan jag letade en passande bild och vad hände då? Jo, hela skiten försvann spårlöst och jag sa ett antal mindre trevliga ord. Sedan insåg jag att det var nog lika bra. Varför fokusera på det negativa egentligen när det finns så mycket positivt att tänka på? Så den nya versionen av inlägget blir följande:
 
Efter en grym jobbfredag som fick inleda min hellediga helg har jag inte gjort något annat än precis det jag velat idag. Det ni, det händer inte ofta. Jag har varit hos Nisse (och hoppat, wiiiieee! :)), tröttat ut mina ben - och magmuskler rejält på gymmet, varit i ett annat stall med Adam och Lena och promenerat fina dressyrpållar och varit en sväng på Hööks och handlat massa roliga nödvändigheter. Helt otroligt vad jag fyndade hihi :) En helt okej lördag om ni frågar mig och jag har redan samlat massor av ny energi, och mer ska det bli - för resten av kvällen ska spenderas hemma med Adam och jag tänker inte röra en fena, mer än för att tvätta mina jobbkläder som lyckats bli skitiga alla på en gång. Det är ju ett nödvändigt ont ;)
 
Den här grabben har varit ett riktigt energiknippe i veckan och nästan varit lite för busig ;) Jösses vad jag kan skratta åt honom ♥
 


» Tess

Åh, så söt! :) Kram

Svar: Visst är han! :) Kram
Amanda Kennmark

2014-01-25 // 20:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback