» Upp som en sol och ner som en pannkaka

Från att ha varit otroligt måndagspeppad gick jag till att vara genomförkyld och instängd i en snorig och hes bubbla resten utav förra veckan. Kanske inte direkt optimalt med tanke på att jag tackat ja till två extra kvällspass på jobbet och samtidigt försökte ladda inför söndagens tävlingsdebut med Nisse. Men det var bara att köra på trots feber och annat smått och gott , även om jag helst hade gjort som solen och gömt mig hela veckan. 
 
Trots en krasslig kropp blev förra veckan riktigt bra! Jag har turen att ha världens finaste pojkvän som lät mig vara sjukling i hans famn trots att jag kände mig hängig och pratade i sömnen av mina konstiga drömmar. Min bästa ♥  Nisse gjorde dessutom tre kanonpass varav det ena var måndagens pass på fältet som jag skrev om, det andra ett pass på lektion bland tio andra ekipage och det tredje en hoppträning för Lena. Hur det gick när vi debuterade på tävlingsbanan får ni veta en annan dag hihi,  men jag kan säga så mycket som att han var duuuktig :))
 
Ja ni, jag tänkte mest berätta att jag lever och är på bättringsväg. Jag har massor att berätta mer om i veckan!  :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback