» Pepp-lista

Idag är det ju då dags för omstarten som jag bestämde mig för att göra igår och jag tänkte börja med att summera massor av bra saker som hänt under de två senaste veckorna. Saker och ting blir ju som sagt vad jag gör dem till och då väljer jag att försöka vara positiv!
 
♥ Jag köpte äntligen en egen dator! Många pengar fattigare, men mycket intjänat i smidighet!
 
♥ Jag planerade massor av roliga saker som kommer hända fram till december. Älskar att kunna se fram emot saker, det hjälper mig helt klart genom vardagen.
 
♥ Mitt fotograferande har kommit igång så smått igen. Gjorde ett jobb i lördags som jag tror kan bli riktigt bra efter lite finslipning! (:
 
♥ Tjejmilen nästa! Min moster och jag har bestämt att vi ska till huvudstaden nästa höst och springa tjejmilen tillsammans. Huuur grym träningsmorot??
 
♥ Sprang mitt livs första mil! På tal om mil liksom ;) I tisdags gav jag mig ut för att rensa huvudet efter att vi varit på kliniken med Chilli och benen bara sprang och sprang. Grymt stolt efteråt kan jag lova!
 
♥ Påbörjade min utbildning för att ta BE-kort
 
♥ Fick, och tackade ja, till ett jobberbjudande som var lite för bra för att säga nej till. Detta innebär att jag kommer jobba på två olika arbetsplatser samtidigt, eftersom jag självklart inte slutar på ridskolan!
 
♥ Träffade en ny person. Lite spännande, ganska intressant, hmm... (;
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback