» Det här skulle passa mig perfekt!

Just nu har Dressyrmupparna en tävling som känns nästan som gjord för mig hihi!
 
I potten finns ett par ridbyxor, en värmeväst och ett putskit och alla dessa saker är något jag verkligen skulle behöva nu när jag jobbar på ridskolan och spenderar mycket mer tid där än jag gjort tidigare. Så, håll tummarna för mig och att jag har turen på min sida så kanske jag kan vara lite snygg i vinter! (:
 


» eva

vilka fina bilder, du får gärna komma ut till vårat stall och fotografera lite Med vänlig hälsning Eva med Gullan.

Svar: Tack så mycket! :) Jag skulle absolut kunna komma och fotografera er, maila mig på [email protected] så kan vi bestämma något! :)
Amanda Kennmark

2013-09-26 // 20:34:58

Klart du vinner Amanda...... Jag håller tummarna

Svar: Hihi, tack Lena! :)
Amanda Kennmark

2013-09-28 // 17:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback