» Nackdelen med hästar på hösten

Att jag verkligen älskar mitt jobb är väl inte direkt någon nyhet? Men det finns dagar då jag kan fundera så smått över varför jag valt att göra hästar till en sådan stor del av mitt liv. Till exempel dagar när det har ösregnat - regnet har gjort hagarna till ren lervälling - hästarna sätter vinterpäls - rullar sig i leran - rullar flera gånger - och kommer in såhär - som riktiga lerbollar ↓
 
 
De dagarna är inte fullt så roliga att jobba i stallet som de flesta andra... Om man inte tycker om att ha grusdamm mellan tänderna, få sina marinblå kläder att byta färg till grå/beige/smutsbrun och att plocka torkade lerklumpar ur håret vill säga (; Men det kan det vara värt!
 
Fast det skulle ju inte skada om de var liiite renare idag... ♥


» Lena

Du kan få några extra plastborstar av mig! Finns nog i gröna skåpet om inte Nickan nött ut dom!

Svar: Supersnällt! Jag ska fråga henne! :)
Amanda Kennmark

2013-10-12 // 12:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback