» Storshopparn

I samband med att jag köpte mina stövlar jag berättade om igår passade jag även på att handla med mig en hel del annat hem när de flesta priserna var så nedsatta (50% på det mesta ju!) (:
 
Turligt nog var jag, mamma och Hillevi där under förmiddagen under den första rea-dagen och det fanns fortfarande en hel del att välja mellan jämfört med när jag kom tillbaka flera gånger efter då det hunnit bli väldigt utplockat, till exempel när vi handlade priser till en projekttävling. Första gången jag var där fick jag med mig allt detta:
 




Back on Track-sulor till ridstövlarna, Arnikaliniment, tre par stövelstrumpor, en kedja, en mjukisborste till ansiktet, grymt mysiga dressyr/tävlingsskydd, en övergångsjacka från Kingsland (min nya favvis!) och ett marinblått dressyrschabrak som inte finns med på bilderna.
 
Andra gången jag var där för min egen skull åkte jag tillsammans med mamma och Nickan och lyckades den här gången fynda igen, och den här gången toppenbilligt! Me gusta mucho! (: Då fick jag nämligen med mig två par jodphurs, varav det vänstra paret med stålhätta, för endast 500 svenska riksdaler. Som hittat då även mina jodphurs närmar sig sina sista dagar, eller nådde dem för ett tag sedan kanske... 
 
250 kronor/paret, toppenbra! (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback