» Eurohorseshopping, del 1

Bättre sent än aldrig, huh? (;
 
Här kommer första delen utav årets shopping på Eurohorsemässan i Scandinavium. Tyvärr fick jag med mig långt ifrån allt jag hade planerat hem, men är ändå grymt nöjd med de inköp som gjordes! ((:
 
Först ut blir det jag handlade till mig själv vilket var två par sporremmar i läder och inte mindre än tre par helskodda ridbyxor med elastiskt benslut som var hur sköna som helst! "Ta tre betala för två" resulterade i ett par svarta, ett par marinblå och ett par vita. Ridbyxor stod verkligen högt på min lista då jag inte hade ett enda helt par hemma innan!
 
Från början hade jag planerat (och sparat, sparat, sparat till...) att kunna köpa mig åtminstone två par Pikeur Lucinda som jag suktat efter sedan i höstas. Och tro mig, när jag stod i provrummet dog jag lite över hur sköna de var! Men när dessa byxor var nästan lika sköna, satt bättre i midjan, och hade en betydligt trevligare prislapp föll lotten på dem. Känns nästan lite surt samtidigt som jag är jättenöjd med dem haha! Men tre par ridbyxor för ett lägre pris än vad ett par Pikeur skulle kostat kändes ändå mer okej för min plånbok och när de var så pass lika blev det bra ändå (: Men någon gång i framtiden, då blir det minsann Pikeur! 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback