» En ynka månad kvar!

Idag är det exakt en månad, fyra veckor, 31 dagar, 774 timmar, 4460 minuter kvar att mitt liv som studerande innan jag tar klivet ut i friheten och hoppas få hålla på med det jag älskar mest av allt på jorden, hästarna såklart! Men var tog all tid vägen? Det känns som om det alldeles nyss var februari och det var hur långt som helst kvar och att väntan aaaldrig skulle ta slut, men vips så är det mitten av maj och ingen är gladare än jag! (: Enda fördelen med den långa vintern haha, att när det plötsligt blev vår blev allt så himla verkligt och kom så nära.
 
Om ungefär tre veckor är det mösspåtagning och efter det är jag så gott som fri hihi. Studentveckan kommer bli grym och jag kommer spendera massor av tid i stallet eftersom jag har Zäta på heltid just den veckan. Mysiga skogsturer i solen, galopper på fälten och bara bus och roligheter, kan man få ett bättre slut på fodervärdsterminen och början på sommaren? Tror inte det faktiskt! (;
 
Innan 14 juni är det dock en hel del som skall göras och skickas in, men vad gör det om hundra år när jag gör det för sista gången? :D
 
Snaaart så! ((:
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback