» Letter to Murray - lite lördagshumör

Medan jag far fram och tillbaka mellan ridhuset och Bjällbrunna två gånger idag med totalt tre hästar bjuder jag på den här bilden som cirkulerat på internet ett tag. Jag kan inte låta bli att tycka den är riktigt rolig, och jag kan erkänna att jag själv funderar ungefär såhär ibland.
 
Egentligen är det inte klokt vad hästarna ställer upp på bara för att vi ber dem och i grunden är det en smart baktanke med bilden! Själv skulle jag ge en miljon för att få veta vad som rör sig i Zätas och Mimmis huvud under en vecka jag. Så otroligt lärorikt för att inte nämna vilken möjlighet det skulle vara, förstå bara kommunikationsmöjligheten och hur mycket relationen mellan häst och människan skulle förändras! Grymt häftigt när man tänker efter lite (:
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback