» Mobilbilder från Strömmis

Att hoppas på att internet och tekniken skulle vilja samarbeta med mig nu under kursen visade sig vara för mycket att be om. Inte för att jag är direkt förvånad egentligen, jag har flera gånger fått hintar om att jag borde hålla mig borta från allt vad elektronik innebär, men hoppas kunde man ju ändå göra (;
 
Hur som helst så har det i alla fall betytt att jag inte kunnat använda min dator något och att jag därför heller inte kunnat använda de bilder jag har tagit med systemkameran... men men, det har blivit en hel del fotat med mobilen också och jag tänkte slänga upp några här! Enjoy! (:
 
1. Mimmsa! (: 2. Världens läskigaste stallkatt, som bits (kolla bara blicken...) 3. Cykeltur till Kolbäck 4. Stallet i morgonljus 5.Utan tvekan godaste mjukglassen som finns,  bästa markan 6. En skön pall i nya ridhuset 7.Kaostavlan i stallet 8.Min fina hemmafixade tvättställning 9.Slottet
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback