» Ordning och reda, pengar på fredag

Det här med kategorier tycker jag är himla klurigt... Jag blir aldrig riktigt nöjd med de jag har och tycker ofta att de inte passar liksom. Så därför gör jag ett nytt försök nu (nytt år och nya förändringar ni vet? (; ) och har gjort en del ändringar bland mina kategorier! Några har fått byta namn så att de blir bredare och kan innehålla fler sorters inlägg och en del nykomlingar har fått plats. Jag har till exempel valt att ha en gemensam kategori för hästarna ("Mitt hästliv") där diverse allmänna saker kommer klottras ned och två egna per häst som skiljer på träning och tävling. Vissa av dessa har jag inte flyttat några inlägg till ännu, men det kommer med tiden och efter hand kommer de ju ändå fyllas på med nytt (: 
 
Om ett tag kommer jag säkert vilja ändra på kategorierna igen, men jag ska försöka hålla mig. Min plan är att skapa lite ordentlig struktur här nu, och då kändes det som en bra tidpunkt att göra det såhär tidigt på året innan så mycket har hunnit hända. Dels för att det blir mindre att ändra i efterhand då, men också för att det blir mycket lättare att läsa om Zäta och Mimmi har varsina tydliga kategorier. Sen blir det ju väldigt mycket enklare att titta tillbaka i arkivet om saker och ting ligger på rätt plats. Än så länge är det en del fix kvar att göra innan jag är helt nöjd, men jag tror det kommer bli ganska bra i slutändan (:
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback