» Nytt år = ny tävlingstermin

Precis som rubriken lyder innebär ett nytt år en ny termin och med det också en ny tävlingstermin! Igår tog jag därför tag i vårens planering på riktigt och så som det ser ut i dagsläget kommer det här bli en riktigt rolig tävlingsvår ((: Det finns en hel del roliga tävlingar som jag är väldigt intresserad av och som jag tror kan passa mig och hästarna bra. Det bästa är att jag troligen kommer kunna åka med båd två på samma tävlingar, vilket är jätteroligt! Under våren kommer jag nämligen att utöver Zäta även starta Mimmi en del. Ett nytt projekt som jag ser fram emot med spänning. Mimmi är, trots sina åsikter om saker och ting, en sådan pärla och så himla olik Zäta i ridningen, vilket enligt mig är riktigt roligt. Men ändå går de så bra ihop till exempel i transporten och ingen är gladare än jag över det. Två fina pållar kan ju bara bli en bra kombination, eller hur? (: 
 
Hur som helst är det som vanligt ett pyssel att få ihop tävlingsplaneringen så att den stämmer med vad jag vill, hur mina föräldrars arbetsscheman ser ut, hur ridskolans hästschema ser ut, och nu även med vad hästägaren vill. Men jag tror det kommer bli bra, och jag är redan gryyymt taggad på tävlingsterminen 2013!! :D
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback