» Nyårsafton 2012

Nyårsafton spenderades som sagt med min familj, bortsett från lillebror hemma hos familjen Johansson tillsammans med familjen Sjöberg och Ellen, en annan kompis. Som vanligt blev det massor av prat, mat, och även en del skratt och det blev en lååång kväll! Vi kom dit strax innan 20 och var inte hemma förrns 03.30 ungefär och då var jag så otroligt trött, gick trots allt upp 06.30 den morgonen. 
 
Hur dagen började har jag ju redan berättat ( stallet och allt vad det innebar hihi (:  ) och när vi kom till Tessan bjöds det först på välkomstdrink och plockmat innan vi minglade runt ett tag (eller ja, typ minglade haha!) för att sedan fortsätta med förrätt och varmrätt innan vi inväntade tolvslaget. Fina fyrverkerier, bubbel, efterrätt och kompishäng fick avsluta året och inleda det nya. Nu hoppas jag bara på ett grymt 2013! (:
 
Tessan, Ellen och så jag
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback