» Ledig dag

Som bekant är ju onsdagar en ledig "skoldag" för mog då jag inte har några schemalagda lektioner då, vilket i de flesta fall betyder att jag har en extra dag tillgodo i veckan som jag kan spendera lite hur jag vill. Så himla skönt verkligen! (: Men det gäller att inte hamna på latsidan bara för det, så idag ser mitt dagsschema ut såhär:
♥ Ta hand om Mimmi, Nils, fylla på nytt vatten och mocka lösdriften på Bjällis 
♥ Hem och äta mellis
♥ Träna spinning med mamma vid klockan 12 på Friskis & Svettis
♥ Luncha med mamma på stan (hoppas jag hihi!)
♥ Åka till Zäta och borsta, mocka och mysa
♥ Pluggtid hemma, idag måste jag verkligen ta tag i det och anstränga mig lite, trots att det tar emot (;
♥ Städa huset (tror jag)
♥ Hemmafix med diverse saker som behöver göras
 
Just nu är jag på punkt nummer två haha, alltså hemma och vänder innan spinningen och ska snart äta lite för att ta mig igenom den. Jag är så sjukt seg i kroppen idag så lite extra energi känns välbehövligt! Förrhoppningsvis för jag samma endorfinrush efteråt som jag fick av löpningen i måndags, utan tvekan det bästa med konditionsträning! (: Efter lunch blir det som sagt Zäta-time och jag har planerat att bättra på friseringen igen. Snart drar ju trots allt tävlingssäsongen igång och då kan vi ju inte se ut som små troll. Skönt att grovgöran redan är fixad för ett par veckor sedan så jag bara behöver ta det som vuxit ut sedan dess idag, men det gäller att hålla efter det. 
 
Det är nog på ett ungefär vad jag kommer syssla med idag. Lite lagom mycket om jag får säga det själv (:
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback