» Två favoritbilder

Nedan ser ni två utav mina absoluta favoritbilder på mig och Zäta, båda från olika tävlingar som ni ser, och komiskt nog från samma tävlingaplats också haha!
 
Bilderna är båda tagna på Söderköpings Ryttarsällskap under våren 2012 om jag inte har helt fel och det är pappa och Hillevi som stått bakom kameran vid de olika tillfällena. Anledningen till att just dessa bilder hamnar så högt upp på favoritlistan är på grund av känslan jag hade när de togs och minnena som ligger bakom. Dressyrbilden till exempel är från Div III där vi med denna ritt knep en fjärdeplats individuellt har jag för mig och hoppbilden är från en 90 cm A:0 där Zäta gjorde en av sina bästa rundor och verkligen bjöd på sig själv när jag klantade till det vilket ledde till en "förstaplacering", alltså en nolla. 

Det är sådana här bilder jag tittar på när allt känns trögt och motivationen tryter. Då påminns jag om hur mycket roligt vi haft tillsammans hittills och hur galet grymma vi faktiskt kan vara, hur grymma vi faktiskt är, när allt går vår väg och varje liten detalj stämmer. Finaste, finaste prinsen ♥

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback