» Tävlingslängtan

Rensade igenom mailen lite och hittade de här bilderna som Anna Persson fotade under förklassen (där vi faktiskt lyckades knipa en tredjeplacering :) på lektionshäst DM i dressyr under hösten 2012. Som om jag inte redan längtade efter att tävla redan innan?! Åååh vill slippa alla problem och komma igång med vår vanliga träning och fortsätta framåt i utvecklingen, det räcker med strul nu och tävlingsbanan känns allt för avlägsen... Jag saknar min kavaj, att packa alla saker, göra i ordning transporten, gå upp riktigt  tidigt i ottan för att lasta och åka iväg, spendera hela kvällen innan tävlingsdagen i stallet för att tvätta, duscha, rykta och knoppa. Jag saknar allt! Hoppas, hoppas, hoppas vi kommer igång snart igen! 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback