» Hästig tjejkväll

Ikväll kommer Nickan (Mimmis ägare för er som inte vet) hit på middag, tjejprat, massor av hästsnack och planerande inför framtiden, hihi! Vi brukar försöka ses privat eller vad jag ska kalla det ett par gånger per år för trevnads skull och det är alltid väldigt uppskattat. Nickan är även mammas kompis (det var genom henne jag först träffade Nickan) och därför är det ju givet att även mamma är med när vi ses "utanför stallivet" såhär men ibland med hästarna också. 
 
Ikväll står trerätters på menyn med bland annat kyckling och min special-cheesecake, det ni! Den går inte av för hackor det kan jag lova (; En bra avslutning på dagen som bland annat involverat ännu ett dubbelpass med Zäta som den här gången avslutades med dressyrträning istället för bomarbete, men mer om det imorgon!
 
Jag måste bara visa er kvällens frisyr, vad gör man inte när tävlingslängtan kryper i kroppen och det kliar i fingrarna? Jo man utnyttjar sina håruppsättningsprylar till vardags! Åtminstone lite tävlingskänsla i det och dessutom himla snyggt att göra det betydligt mindre prydligt. Me like! (:
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback