» Ännu en jobbdag

Även idag står stalljobb på schemat men idag är det heldag + kvällsfodring som gäller istället för eftermiddag och lektioner som i torsdags. Med undantag för de lediga timmarna mellan 17 och 20 blir det alltså stall för hela slanten idag och jag längtar lite smått efter att få slänga mig på soffan, bädda ner mig i min mysfilt och spendera lördagskvällen framför tredje deltävlingen av mello med massor smaskigt att äta. Har jag lite tur är jag dessutom ensam hemma och kan ta upp hela soffan själv tillsammans med Stella hihi! (;
 
Men innan dess är det som sagt full rulle och än är det ett par timmar kvar av mockning, påspackning, in- och utsläpp, upprop och diverser annat smått och gott. Det blir roligt med lite variation i alla fall eftersom jag mest jobbat söndagar hittils. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback