» Fullt ös medvetslös

Ja ni, rubriken beskriver verkligen mina sista jobbveckor fram till jul nu. Jösses säger jag bara. Förra veckans hets verkar hänga kvar och den här tisdagen bjuder till exempel på 13 underbara timmar med jobb. Jätteroligt, verkligen... Nästan så att jag är glad över att min kropp har kvar sitt autopilotläge (som användes flitigt för ett par år sedan när jag egentligen borde lyssnat på kroppen och tagit det lugnt) och att det har slagit till igen. Jag vet att det egentligen inte är något positivt, men att ge upp finns inte i mitt ordförråd så jag kör på och räknar ner dagarna. Det är ju trots allt bara åtta sådana här dagar kvar. Och jag ska inte klaga, jag har ju jobb för sjutton!
 
Sen jag skrev i lördags har jag hunnit pilla ihop årets första lussekatter, jobba lite mer, träna, tagit mig igenom den nästan tre timmar långa första Hobbit-filmen tillsammans med Adam (den var jättebra, men tre timmar är lång tid för rastlösa mig) och rida Nisse igen. Den här gången åkte vi in till jobbet och red i ridhuset och det klarade han galant. Dessutom red vi lösa för forsta gången, alltså utan longerlina som säkerhetsåtgärd, och även det gick utan problem. Dutti bebis! (: Imorgon är det dags att prova igen och som vanligt är det spännande att se hur det går. I söndags visade han upp lite humör, den lille mannen. Han blev nämligen lite småsur när han inte fick som han ville och tjurade och gick emot lite. Men det släppte snart och sedan var han som vanligt igen. Så det är verklign dag för dag som verkar gälla med lille Nils haha!
 
Nu väntar tre timmars lektioner på ridskolan innan jag äntligen får åka hem vid halv tio och totaldäcka i min säng, för det är precis vad jag kommer göra. Åka hem, duscha, äta och sooova. Längtar så smått om jag ska vara helt ärlig, tur att jag tycker det är roligt att ha lektion!
 
Det har varit dåligt med bilder den sista tiden, så idag får världens finaste sommarprick stå för det. Finns ju inte så mycket bättre motiv om ni frågar mig (;
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback