» Födelsedagsfirande

Den 13 oktober gick jag från 18 till 19 år och firades av tre av mina bästa vänner med en lyxfika på stan på vårat favoritcafé och massor av tjejsnack som vanligt, hur mysigt som helst! I vanlig ordning diskuterades jobb, folk i vår närhet, framtid, lite hemlisar och en väldans massa häst såklart. Det är ungefär så våra konversationer brukar se ut när vi kommer igång alla fyra haha. När vi suttit och pratat en stund och fikat oss mätta på paj, kladdkaka och en snickersliknande kakbit plockade de fram ett litet kuvert till mig. I kuvertet låg ett slags presentkort som kompisarna själva knåpat ihop och som gav mig en kväll tillsammans med dem innehållandes middag och squash. Och då menar jag inte squash till middagen, utan att vi ska åka till Norrköpings squashcenter och testa på att spela just squash. Hur tokigt som helst ju, men jätteroligt! Själv har jag aldrig testat på den här lustiga sporten, men från vad jag har hört av min pappa och bror som spelar en hel del är det ganska klurigt. Så det blir minst sagt en rolig utmaning!
 
Och idag är det äntligen dags! Att försöka hitta en dag som passar fyra upptanga tjejer, hästtjejer dessutom - alla som är eller känner hästtjejer vet nog hur det är, har inte varit enkelt. Men så nu, snart två månader senare har vi lyckats få ihop det och det ska bli jätteroligt! Ni skulle se vår gruppkonversation på sms, taggade tjejer haha! Nu är vi på väg! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback