» Nu är det äntligen officiellt!

Igår skrev jag äntigen på kontraket som intygar att jag under det närmaste året kommer hålla på med det jag älskar absolut bäst på en plats där jag trivs så himla bra - jag har från och med den 1 juli en alldeles egen, riktig anställning på ridskolan där jag växt upp och spenderat otaliga dagar av de senaste ungefär tio åren. Så lycklig!
 
Vägen hit har varit minst sagt knepig att gå och därför har jag varit ganska tyst om detta. Det har varit många turer fram och tillbaka, mycket har varit osäkert och mycket har strulat, ta bara anmälningen till ridledarutbildningen till exempel. Jösses säger jag bara! Men nu är jag äntligen framme och det känns så himla bra att vara igång på riktigt och börja få koll på läget, även om det är först vecka 36 allt kommer vara riktigt som det ska vara.
 
Men det tar sig! Och är det något jag fått lära mig av den här resan så är det att ta saker och ting som de kommer, vilket varit en extremt nyttig läxa för mig som hatar att inte ha koll på läget hehe. Och det har det verkligen varit värt, för nu är jag så sjukt lycklig och taggad inför vad som väntar att jag knappt kan bärga mig! ((:
 
 
 


» Emily

Ska du jobba som ridlärare, eller i stallet eller vad ska du göra? :D grattis!

Svar: Både och faktiskt! :) Jag har en hel del "stalltjänst" och samtidigt ett gäng egna lektionsgrupper. Tack :D
Amanda Kennmark

2013-08-22 // 22:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback