» Här ekar det tomt...

Hej vänner! Först måste jag säga tusen tack till alla som kikar in här om dagarna trots att det har blivit ganska skralt med inlägg den sista tiden. Ni är så söta och det gör mig jätteglad! Därför önskar jag att jag hade en riktigt bra anledning till min frånvaro men det enda jag kan säga är att jag 1. Försöker ta till vara på varje ledig sommarminut  2. Inte är sugen alls på att sätta mig framför datorn när jag kommer hem efter att ha jobbat stillasittande framför en likadan skärm hela dagen  3. Har lite svårt att veta vad jag ska skriva om just nu. Det är inte så att jag inte har något att skriva om, snarare tvärt om! Jag har massor idéer och bilder och "avslöjanden" och förändringar som jag kan utnyttja,  frågan är bara var i den stora röran jag ska börja men det håller jag på att reda ut haha.
 
Med andra ord - allt kommer snart vara som vanligt här igen med uppdateringen och ni kan vänta er förändringar på flera plan under tiden. Bland annat bör en ny design knåpas ihop och för det måste nya bilder tas mm. Men det kommer, hoppas ni orkar vänta lite till bara (:
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback