» En rivstart på veckan...

... var precis vad jag behövde och därför tog jag mig i kragen och började måndagen med ett skivstångspass på Friskis & Svettis vid 06:15 imorse. Med andra ord fick startade veckan på ett av bästa möjliga sätt och jag kom verkligen igång ordentligt. Härligt! Men jag måste erkänna att jag undrade så smått vad jag egentligen höll på med och svor både en och två gången inombords när jag masade mig ur sängen, men så är det alltid för min del och bara jag kommit upp blir jag genast på bättre humör. En riktig morgonmänniska med andra ord.
 
Idag har jag inte så mycket planerat. Nu väntar några timmars pysslande hemma innan jag jobbar mellan 13 och 19 och därefter ser det ut som att det blir en lugn hemmakväll. Egentligen är jag sugen på att hitta på något utflyktsaktigt, men jag vet inte riktigt vad det skulle vara? Jag får se vad jag lyckas lura med familjen på hihi (; Innan dess väntar hur som helst 21 hästar som skall göras iordning för dagen, en uteritt, en lektion med de söta ridlekisbarnen och därefter lektion med min egen grupp II. Känns som att det här kommer bli en bra måndag! (:
 
Min fina ♥ Jag hittade den här bilden nyss när jag rotade igenom gamla arkiv och var bara tvungen att visa den. Jag skulle väl gissa på att den är från 2004 kanske? Herre vad tiden går...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback