» Två månader kvar

Idag är det den 14 april vilket innebär att det bara är två månader kvar till den hittills mest spännande och viktigaste dagen i mitt liv, för den 14 juni tar jag ju studeeenteeen! :D Det känns så himla galet att dagen jag väntat på i snart tre år faktist kommer bli verklighet inom en inte allt för avlägsen framtid! Åh varför kan inte tiden gå fortare?! ((:
 
Och titta här, jag hittade minsann min studenklänning i London! Sååå nöjd (:



» Carro

Jag skulle nog säga att det bara är att passa på att njuta av den tiden som är kvar, för det kan vara så att du kommer sakna den sen ;) Jättefin klänning i alla fall, och snart så!

Svar: Jo folk fortsätter säga det, jag antar att det kan ligga något i det även om det verkligen inte känns så nu (; Tack så mycket! (:
Amanda Kennmark

2013-04-14 // 16:40:11

Gud så sjukt fin!! Ditt hår... Jag tror jag kommer hem till dig och tar det! :o

Svar: Hihi taaack Michaela! (: Njaaa, då blir jag inte så glad (;
Amanda Kennmark

2013-04-14 // 17:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback