» Gör ditt eget tagelarmband

Sedan mitt fina tagelarmband kom hem har jag fått flertalet frågor om varifrån jag köpt det, hur man gör, hur man beställer, vad det kostar och så vidare. Därför tänkte jag att jag gör en sammanställning av svaren i ett inlägg så finns all information att hämta på en och samma plats, bra va? (:
 
När jag väl tog tag i att beställa mitt armband var mitt första problem att välja vilken modell jag ville ha. Det finns flera återförsäljare på internet som erbjuder ganska olika typer av produkter, så steg ett var att välja vilken som passade mig bäst. När detta var gjort kontaktade jag den försäljare jag valt men fick efter flera försök tyvärr ge upp då jag inte fick svar trots flera mejl, facebookmeddelanden samt kommentarer på både hemsida och blogg. Det var alltså bara att börja om från början för min del. Varför ska någonting vara lätt för liksom? (;
 
Andra gången jag letade runt hittade jag Julia Klemhs som driver bloggen www.horsetail.se. Anledningen till att jag först valt bort henne var att hon inte hade någon modell jag fastnade för till hundra procent. Men detta visade sig vara enkelt ordnat då jag mailade Julia och frågade om det gick att göra en specialbeställning, vilket jag snabbt fick svar om inte var några problem. 
 
Sagt och gjort! När jag fått bekräftat att min beställning skulle gå att genomföra var det bara att följa beställningsanvisningarna på bloggen skicka iväg taglet, vilket för mig var den läskigaste biten. En gång under väntetiden blev jag lite nojjig när leveranstiden överskred vad som stod på bloggen (dock bara med två dagar) och mejlade då igen och frågade hur det gick. Även denna gång fick jag svar snabbt och precis som svaret löd hade jag armbandet i brevlådan dagen efter. Tror inte jag behöver nämna att lyckan var total va? (;
 
Så, om det är någon av er som är sugna på att beställa armband, eller andra produkter, gjorda av er hästs tagel kan jag varmt rekommendera Julia Klemhs på horsetail. Förutom att hennes armband är oerhört vackra verkar de slitstarka och Julia själv verkar vara en väldigt pålitlig och  tillmötesgående försäljare som är både trevlig, snabb och enkel att kommunicera med. Något jag tycker är väldigt viktigt då beställningen ändå är så pass personlig. Jag kunde inte vara nöjdare! 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback