» TV-kändis

 
Jajemen! Men det är inte fullt så allvarligt som det låter haha (; Under gårdagens Hagaborg smög nämligen lite olika reportrar omkring för att dokumentera Hagagymnasiets version av nollning/inspark för årets nya ettor, däribland 24nt, en enklare version av Norrköpings Tidningar som bland annat sänder tv och webb-tv. 
Och det ante mig att jag skulle lyckas komma med på ett hörn, hur mycket vi än försökte hålla oss undan kamerorna! 
HÄR eller genom att klicka på bilden nedan kan ni iaf se repotaget och om ni spolar fram till 17 sekunder syns en suddig filur i grå tjocktröja i bakgrunden, där har ni mig! (;  

Tro det eller ej men jag har faktiskt varit med på tv i 24nt tidigare, också då i skolsammanhang när min förra skola startade ett projekt mot rökning, droger och alkohol. Skulle vara mycket roligare att få synas i ridsportsammanhang istället för med skolan hela tiden! (; 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback