» Peanutbutter 'n' jelly

Njae nästan, peanutbutter 'n' Nutella snarare!

Jordnötssmör och Nutella är två saker som jag suktat efter att få handla hem i massor av år! Det är sådana saker man ser folk ha i sina kylskåp på tv men som man egentligen inte vet vad de använder dem till. 
Igår fick jag i äntligen chansen att handla hem dessa två och gissa om jag blev glad?! (: Jag är väldigt lättroad på så sätt att jag kan bli tokglad över småsaker, och jag var minst sagt nöjd när jag bar hem dem i min påse haha. Nu har jag äntligen testat att handla dessa varor och kan berätta för er att jordnötsmör var äckligt att äta naturellt men Nutella desto godare! Självklart var jag tvungen att testa så nu är även det gjort (; 
Just Nutellan ger mig så mysiga minnen, jag och min bror fick alltid Nutella på frukostmackan hos farmor när vi var små, lätt godaste frukosten! (:
 
Jag ♥ manuellt fokus!
 
Som ni ser är jordnötssmöret redan slut, det fick bli snickersrutor igår och är betydligt godare så! (: 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback