» Lördag 22 september 2012

 
Igår gick jag omkring med tankarna att jag för första gången på ett tag skulle kunn ata mig en riktig sovmorgon idag, men oj så fel jag hade! Innan klockan tio behövde jag nämligen vara klar med att springa, städa mitt rum, ta hand om husdjuren, läsa lite matte och packa inför kvällens tältövernattning. On top of that (hur sjutton uttrycker man det på svenska? total minnesförlust?) Hade jag ju bestämt mig för att överraska mamma med mysfrukosten. Hur lyckas jag alltid proppa in allt samtidigt haha?
 
Jag kom faktiskt upp ur sängen snabbt ändå! Johanna som var här igår, väldigt fin kväll förresten (:, bestämde sig för att sova kvar och eftersom även hon skulle upp tidigt och hade ställt ca 7 alarm kom vi minsann upp! (;
 
Under resten av dagen har jag hunnit med en mysig förmiddag på staden med mamma, ridit mitt hjärta och nu är det äntligen dags för tältövernattningen jag anordnar tillsammans med Fatima och Hillevi och som jag taggat till sedan den bestämdes för flera månader sedan! Så annorlunda och superkul! Dessutom spelar vädret ingen roll trots att vi tältar, eftersom vi sover i ridhuset! Lite lagom busigt sådär men så tycker jag att det ska vara (:
 
 Än sålänge har jag inte kommit på hur man laddar upp bilder från mobilen, så sådana får ni helt enkelt klara er utan till nästa inlägg (;
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback