» Kontorar för fullt

Sitter på mitt lilla kontor och jobbar på för fullt. Om man definierar soffan framför tv;n som kontor vill säga hihi (; Men jobbar gör jag! Kom precis hem från skolan och har redan parkerat rompen framför datorn för att bocka av det mesta på to do listan. Till min hjälp har jag ett glas saft och förhoppningsvis har jag snart klarat av religionsläxa, franskaglosor, lite skrivierier på idrottsuppgiften och mail till mentorer mfl. Jag ska också försöka knåpa ihop lite inlägg til den här lilla bloggen så den inte står så tom som den har gjort under de senaste dagarna. Men först kallar kontorsarbetet (; 
 
Gillar sådanahär stora glas skarpt! Då slipper jag hämta mer så ofta (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback