» Fredag 7 september 2012, Mot Tidaholm och 4års-kvalitén! (:

Idag missade jag minsann inte fredagens sovmorgon haha! Speciellt inte eftersom den är utökad fram till lunch pga två inställda lektioner så jag går endast i skolan 13-16 idag. Supernajs! (:
Tyvärr har jag dock utvecklad ett syndrom, "Inte-kunna-sova-när-jag-har-chansen"-syndromet. Vaknade runt 7.30 och var hyfsat pigg och det var ju lite irriterande. Men lyckades somna om till 9 i alla fall och det var gött. Efter det blev det kortrundan med löpning och sedan frukost och dusch innan jag tog tag i mitt liv och gjorde lite nyttiga saker (;
 
Men nu ni, idag (om en kvart närmare bestämt, ja jag räknar ner hihi) åker jag iväg på ett äventyr som jag kommer minnas länge! I kväll kommer jag nämligen befinna mig på andra sidan Vättern , närmare bestämt hemma hos Marlene Näslin på hennes connemara-stuteri, tillsammans med Nickan och Aramis för att förbereda oss inför 4års-kvalitén på söndag där de två ska delta! (:
Det blir alltså en riktig långhelg med grymt fina ponnier och härliga människor och vi kommer inte hem förrns på måndag. 
Eftersom jag aldrig tidigare varit på vare sig ett riktigt stuteri, kvalité, visning eller test (treårstest t.ex.) är jag riktigt spänd på helgens upplevelser. Lite nervös också eftersom jag inte riktigt vet vad som förväntas av mig, men Nickan och jag har tre timmars bilfärd framför oss i eftermiddag så jag hinner nog lära mig! (; Hursomhelst tror jag att det kommer bli jätteroligt och jag är verkligen taggad! (: Väskan är packad med både vanliga ridkläder och tävlingskläder (knappt några "civila" kläder, hur skönt?), massor av fika och lite sysselsättning om jag mot förmodan skulle få tid över. Kameran hänger också med så om jag får tillfälle kommer den såklart användas så får ni se när jag kommer hem vad vi har pysslat med (: 

Jag ska försöka uppdatera lite via mobilen medan jag är borta, så förhoppningsvis hörs vi! (:





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback