» Fredag 14 September 2012

Thank God it's friday, känner jag verkligen idag! Huvudet är verkligen inte på skaft och nacken värker fortfarande vid minsta rörelse sedan onsdag. Det är huvudbry ni! (;

Men, det var bara att ta sig igenom skoldagen trots allt men jag känner att jag verkligen hade velat ha sovmorgon istället för körlektion imorse. Det gick trots allt helt okej och jag fick med mig min första läxa hem! Läsa fem kapitel, cirka 30 sidor tror jag, och träna backning runt hörn minst tre gånger per körtillfälle för att vara riktigt bra på det när uppkörningen väl kommer. Nästa lektion är på måndag tror jag så jag har ännu lite mer att göra i helgen nu haha!

Mina livräddare idag har varit pannkakslunchen i skolan, vetskapen om att jag alldeles strax ska iväg och spendera kvällen med fina vänner, och innan dess vara hos och rida min underbara Mr Prick. Vad skulle jag göra utan honom? (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback