» Aktivitetskväll med Pållestollarna

Efter förra helgens tävling stannade jag kvar i stallet ganska länge så att Zäta skulle få vara ute ett par timmar när vi kommit hem. Lägligt nog höll Pållestollarna i en aktivitetskväll som jag hoppade in på och mumsade tacos och lekte lekar med stalltjejerna och US-medlemmarna. Alltid lika roligt att hitta på saker med stallfolket utöver stallet, även om det var där vi befann oss (; 
Under utelekarna fick jag tillfälle att plocka fram min kamera och självklart klickade jag lite bilder. Jag tycker att de blev ganska mysiga, alla ser så glada ut! Sista bilden blev tyvärr väldigt grynig, men det leendet är värt att visa (:

(OBS! Är det någon som inte vill vara med på bild? Släng då in en kommentar om det så tar jag bort bilden utan problem!) (:
 
Kamera: Nikon D60
Objektiv: Nikkor zoom 18-55 mm
 


 

 

 

 

 

 

 

 



» Maria

Åh, vilka härliga bilder! :)

Svar: Ja alla ser så himla glada ut och det ger en fin känsla tyckte jag! (:
Amanda Kennmark

2012-09-11 // 19:10:10

Ååh skulle vilja se alla bilder! Grymt kul var det iallafall! :)

Svar: Om inte fler kommer upp här kan jag ju visa dig någon dag! Ja jag håller med dig! (:
Amanda Kennmark

2012-09-11 // 22:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback